Wist je dat je via Instagram ook prive berichten kan sturen

Wist jij dat je via Instagram ook privé berichten kan sturen? Dat is best handig want zo kan je gelijk een foto meesturen die past bij je gemoedstoestand van dat moment. Plaatjes zeggen meer immers.

Weer zo’n onderwerp dat eigenlijk niet op dit blog past. Tenzij ik nu beslis dat het wel past. Weet je, er is zoveel om over te schrijven. Zou ik een eigen wikichielia beginnen? Nee dus.

heb ik hulp nodig
Hoe zoek jij hulp? En hoe wil je de hulp krijgen?

Dit blog wordt vooral door christenen gelezen volgens mij. Als dat anders is dan hoor ik het graag eens van je.

En daarom zet ik hier soms even een bericht neer die is afgeleid van mijn andere blog. Gewoon om nog meer aandacht te trekken.

Willen we dat niet allemaal?

Overigens, met dat ik bovenstaande schrijf, dat in het blok, bedenk ik dat ik daar een heel blog over zou kunnen schrijven. Sterker nog, ik kan er een dienst van maken!

Mijn stapjes op Instagram zijn nog vers. Mijn verkenningen op Snapchat nog voorzichtiger. Want o wat moet ik daarvoor een drempel over eigenlijk. En stiekem ben ik bang dat er geen houden meer aan is als ik het eenmaal leuk ga vinden. Nee hoor, Snapchat wordt puur zakelijk ingezet. Als er tenminste jongeren zijn die er gebruik van gaan maken.

Stel dat ze dit blog zouden lezen. Kan ik je daar voor inzetten misschien?Dat je jongeren eens op dit spoor zet? Bedankt alvast!

 

Geef een reactie

